Atsiliepimai
Aprašymas
Pagrindinė probleminė „Lietuvos muzikologijos" XVI tomo ašis – Baltijos šalių, Ukrainos ir Rusijos muzikos modernėjimo istorijos iki Antrojo pasaulinio karo. Šio žurnalo numerio publikacijų tematiką lemia 2014 m. spalį vykusi tarptautinė konferencija „Muzikinio modernizmo tapsmas Rytų Europoje (1900–1940): parataksinio komparatyvizmo požiūris", kuri kvietė kalbėtis apie transnacionalinį muzikinio modernizmo pobūdį, jo tradicijų, identitetų ir geografijos įvairovę. Buvo gvildenami Rytų Europoje vykę muzikinės kompozicijos modernėjimo procesai, išryškėję nacionalinėse kultūrose panašiu metu kartu su austriškuoju ir vokiškuoju modernizmu bei kitais mainstream reiškiniais. Plati diskusija kanonizuoto muzikos modernizmo (Naujosios Vienos mokyklos) kritinės peržvalgos tema skatino sudaryti lokalių modernizmų žemėlapius su idėjų centrais ir kūrėjų figūromis, padėjo apibrėžti Rytų Europos 1900–1940 m. muzikos modernėjimo horizontus ir išdėstyti sukurtų modernizmų ekspozicijas.
EXTRA 10 % nuolaida
Kupono kodas: NORIU10
Akcija baigiasi už 4d.02:49:59
Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.
Pagrindinė probleminė „Lietuvos muzikologijos" XVI tomo ašis – Baltijos šalių, Ukrainos ir Rusijos muzikos modernėjimo istorijos iki Antrojo pasaulinio karo. Šio žurnalo numerio publikacijų tematiką lemia 2014 m. spalį vykusi tarptautinė konferencija „Muzikinio modernizmo tapsmas Rytų Europoje (1900–1940): parataksinio komparatyvizmo požiūris", kuri kvietė kalbėtis apie transnacionalinį muzikinio modernizmo pobūdį, jo tradicijų, identitetų ir geografijos įvairovę. Buvo gvildenami Rytų Europoje vykę muzikinės kompozicijos modernėjimo procesai, išryškėję nacionalinėse kultūrose panašiu metu kartu su austriškuoju ir vokiškuoju modernizmu bei kitais mainstream reiškiniais. Plati diskusija kanonizuoto muzikos modernizmo (Naujosios Vienos mokyklos) kritinės peržvalgos tema skatino sudaryti lokalių modernizmų žemėlapius su idėjų centrais ir kūrėjų figūromis, padėjo apibrėžti Rytų Europos 1900–1940 m. muzikos modernėjimo horizontus ir išdėstyti sukurtų modernizmų ekspozicijas.
Atsiliepimai